poniedziałek, 21 marca 2016

Próbne egzaminy gimnazjalne

Hej, wczoraj pisałam moje pierwsze próbne egzaminy gimnazjalne. Poprzednich nie pisałam bo leżałam w szpitalu. Za sobą mam już polski i historię.  Bałam się okropnie, ale wydaje mi się, że napisałam nawet dobrze. Dziś piszę matematykę i przyrodnicze  (chemia, biologia, fizyka i geografia). Najbardziej obawiam się fizyki i chemii bo z tych przedmiotów ewidentnie kuleje. Ale mam nadzieje że napiszę dobrze.

SZKOŁA PONADGIMNAZJALNA
Wybrałam już sobie szkoły do których złożę podania. Są to:
-puszcza klasa mundurowa
-piastów klasa mundurowa
-TAB

To są 3 do których złożę papiery, może znajdę zamiast tej ostatniej jeszcze jakąś mundurówke. Czemu mundurowa? Bardzo lubię jeździć konno, w planach mam pójść po liceum do policji konnej. MARZENIA ZIEMNIAKA XDD ale warto spełniać swoje marzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz