środa, 15 lipca 2015

Tak|Nie|Tak|Nie

To dziwne... już połowa lipca, a ja nadal za bardzo tych wakacji nie czuję. Cały czas siedzę w pokoju słuchając Marsów, oglądając Harry'ego Potter'a, ćwicząc i jedząc. Chciałam iść gdzieś do pracy, ale jestem tak leniwa że nawet się za niczym się nie rozejrzałam. No ale trudno, nie koniec świata!

Pewnie jak każdy, kto idzie do 3 klasy gimnazjum zastanawiam się nad wyborem szkoły. Mam z tym na prawdę okropny problem ;-; chyba najtrudniejsza decyzja w moim życiu. Technikum architektoniczno-budowlane- na nie jestem najbardziej zdecydowana, ale mam wątpliwości. Bo co potem? Nigdy nic nie wiadomo, co się dalej potoczy... to jest w tym wszystkim najgorsze, nie masz 100% pewności że się uda. W tym roku będzie trzeba wziąć się w garść i zacząć się na prawdę uczyć, bo będzie ciężko. Co tydzień PDE(przygotowanie do egzaminu) z różnych przedmiotów. No i jeszcze polonez ;-;. Trzecia klasa jest zdecydowanie najgorsza. W tym roku znowu rozstania, znowu trafisz do ludzi, których za bardzo nie znasz albo w ogóle. Nowe przyjaźnie, ale też nowi wrogowie, nowi nauczyciele, nowe przedmioty- jak to mówią 'czas na zmiany' ale czy te zmiany są dobre? Moim zdaniem tak! Poznajemy świat na nowo i to jest piękne! Możemy zobaczyć to wszystko z innej strony, ale walić to! Możemy zobaczyć siebie z innej strony! Sprawdzić jacy jesteśmy silni, i stwierdzić co musimy w sobie zmienić żeby było lepiej! Ale nie dla innych- dla siebie! Bo to jest najważniejsze.Teraz się z wami pożegnam bo widzę że się rozpisałam, papa P.S. Świat jest piękny, tylko niektórzy ludzie sprawiają wrażenie okropnego świata! :)



9 komentarzy:

  1. oo widzę ktoś z echelonu? :D wielki plus za to ;) zaobserwowałam, bo jestem ciekawa, co tutaj dalej będziesz pisać :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wpadnę, i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Prowadzisz bardzo interesujący blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam w te wakacje co robić, ale teraz idę spotkać się z przyjaciółką :)

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet tych wakacji nie czuję :c wpadnę :)

      Usuń
  4. fajny blog ;) będę zaglądać do cb
    http://tysia-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz będę szła do 3 gim. no i w sumie się nie przejmuję tym co dalej. Idę do liceum, na jakiś profil z rozszerzonym językiem, a jacy będą nauczyciele, inni uczniowie itd. to nie jest ważne. ;D

    OdpowiedzUsuń